En hel hög nya nagellack

Häromdagen kom en laddning nya lack i brevlådan igen! Jag kraschade ju en flaska i badrummet för ett tag sedan och det var verkligen en färg jag blev förtjust i (Brand new skates!) så jag var helt enkelt tvungen att beställa en ny från 8ty8beauty. Då kunde jag inte motstå några av de nya lacken från China Glazes vårkollektion Romantique. Jag brukar föredra kalla lack men av någon anledning var det främst de varma lacken som lockade mig denna gång. Dessutom gjorde jag för ett tag sedan en sambeställning med en kompis och sedan har jag några lack som står oprovade sedan tidigare på hyllan. Så nu vet jag inte vart jag ska börja!

Här är vad jag har att välja mellan:


Uppifrån vänster (typ, ursäkta röran!):

  • China Glaze Designer Satin – ett mörkt ceriserosa crèmelack
  • China Glaze Passion – ett kallt guldmetalliclack
  • China Glaze Magical – hm… ”rosasilvermetallic” skulle jag säga…
  • China Glaze Delight – bronsbrunmetallic
  • OPI Little red wagon – bärigt rött crèmelack
  • OPI Brand new skates! – äntligen, en ny flaska!
  • Misa Toxic seduction – ett mörkt grönturkost skimmerlack som jag länge velat ha, även mitt första Misa-lack!
  • Essie Lacy not racy – mörkrött lack med jellyfinish
  • China Glaze Joy – lilametallic
  • Längst nere i högra hörnet ser ni OPI Royal Rajah Ruby som jag visade häromdagen

Nu vill jag höra dina önskemål! Vilket/vilka lack är du mest nyfiken på att se?

6 reaktioner på ”En hel hög nya nagellack

  1. Härliga lack! Verkligen! Jag ser gärna de varma ChG i första hand, för jag fick de sex kalla i julklapp och är lite sugen på i alla fall det guldiga ur varma kollektionen.

Vad tycker du?

