Urban Decay Book of Shadows

Efter att ha sett den fina paletten dyka upp på den ena bloggen efter den andra kunde jag helt enkelt inte stå emot längre. I torsdags kväll beställde jag Urban Decay Book of Shadows från HQhair och idag dök den upp i lådan. Jag har aldrig handlat från HQhair förut men är helnöjd, snabbare leverans kan man verkligen inte önska sig!

Extra roligt ska det bli att testa UD:s Primer Potion som det ingick en miniförpackning av.

Så, vilka kombinationer vill ni se? Om skuggornas namn är svåra att se heter de följande:

  • Rad 1: Perversion, Last call, Grifter, Mayhem
  • Rad 2: Baked, Smog, Sidecar, Gridlock
  • Rad 3: Shakedown, Roach, Scandal, Midnight cowboy
  • Rad 4: Goddess, Shattered, Absinthe, Protest

14 thoughts on “Urban Decay Book of Shadows

  1. millan: hm, påpassligt där, rosa har jag inte så ofta! Jag noterar…sminkjante: nä, det gick inte att stå emot längre!! Det känns som att jag kommer att bli jättenöjd!åsa: hm, intressant kombo! Noteras!sanna: ja visst är den ljuvlig? Bara själva asken är ju underbar, och skuggorna sen då…liselott: ja jättefin! Varje skugga är 0,08g.

  2. Heej, din blogg är så bra! Jag får en massa inspiration från dig! Tack! Jag hundrar över en grej, tycker du att Face Stockholms produkter är bra??

  3. alexandra: men vad glad jag blir, jättekul! Jag är väldigt förtjust framför allt i FACE:s eyedusts och matta skuggor, även pearl-skuggorna är bra. Däremot finns det massvis med produkter ur deras sortiment som jag inte testat alls, men jag föreställer mig att de håller hög kvalitet rakt igenom.

  4. fåfängan: ja det var ju premiär för mig som sagt, men jag är supernöjd! Visst är den fin? Jag har svårt att sluta titta på den :-)mimmi: tack för förslaget, det är nu noterat!linda: det ÄR den!!🙂

  5. Jag har också sett denna palett förr, den är bara sååå fin! :)Jag har en fråga kring inköp från utlandet. Hur betalar man, iom att priset är i pund eller dollar?

  6. Mayhem vill jag se! Tillsammans med… ska vi säga absinthe? Sägs ju att absint kan göra så man orsakar mayhem så varför inte😉

Vad tycker du?

