Fråga makeupoholic

Det har dykt upp en ny etikett i högerspalten, ”fråga makeupoholic”. Emellanåt får jag frågor i kommentarerna som kräver ett mer omfattande svar, eller frågor via mail där svaret kanske är intressant för andra också, så jag tänkte att jag kan börja ta upp dessa i blogginlägg för att kunna besvara dem på ett bra sätt och så att svaret är tillgängligt för alla.

Håll utkik efter inlägg som börjar med ”Fråga makeupoholic” eller klicka på etiketten med samma namn i högerspalten. Är det något du önskar att jag tar upp går det bra att maila till makeupoholic [at] gmail.com (om du vill fråga om något men vill att jag inte tar upp det i bloggen är det bara att skriva det).
2 reaktioner på ”Fråga makeupoholic

Vad tycker du?

