China Glaze IDK

Jag har stått emot de holografiska nagellacken länge nu. Vid en av mina första beställningar från Head2Toe beauty slank China Glaze IDKmed, men jag har inte varit sugen på att testa det, vet faktiskt inte riktigt varför jag köpte det. Hur som helst bestämde jag mig för att prova nu och även om det kan kännas lite tacky är det samtidigt rätt cool effekt… Lacket var ganska svårmålat, i alla fall första lagret som var väldigt svårt att få jämnt. Nya penseldrag drog bort det lack som jag redan lagt på, men med ett andra lager jämnade det ut sig och slutresultatet blev jämnt och bra. Ett extra plus för den rekordsnabba torktiden!

6 reaktioner på ”China Glaze IDK

  1. Nej men, tacky, det kan du väl inte mena!Smaken är olika, när jag fick reda på att det fanns nåt som hette holo-lack så dammsög jag marknaden.. och din IDK passar dig ju utmärkt, eller hur 🙂

Vad tycker du?

