Hur bra satt skuggan idag då?

Well, jag får nog faktiskt revidera min första hyllning av FACE:s Eye Fix! Jag lade dagens makeup på förmiddagen, vid tiotiden, och nu vid 23 så ligger ögonskuggan tydligt ihopkletad i vecken. I och för sig ställer IsaDoras skuggor högre krav på primer än skuggor från lite mer exklusiva märken, men det känns ändå som att IsaDora-skuggorna brukar sitta bättre än såhär när jag använt Lumenes eye makeup base som underlag. För att verkligen kolla och jämföra ska jag göra om samma utvärdering men med lösa skuggor och se hur den funkar då.

6 reaktioner på ”Hur bra satt skuggan idag då?

  1. Det där ser inte så kul ut. Tack för varningen, jag stod och kämde på en Eye Fix tidigare idag men bestämde mig för att fundera till i morgon.

  2. Om det blir likadant med lösa skuggor, hade jag tamej tusan reklamerat skiten! Tvi tusan va jag blir sur på sådana saker som inte håller måttet alls.. Ser nästan värre ut än vad det skulle göra utan någon sorts bas alls.

  3. Told you so! Men man kan komma runt problemet om man är lite smart och duktig. ;DFortfarande är det onödigt att köpa en Eye Fix som är skitdålig när man kan köpa Dignity. Den kräver också lite teknik av sin användare men ger ett perfekt resultat. Av allt jag testat är det i alla fall den som är bäst, tätt följd av Paint Pots från MAC och sedan ICE som ju är lite kraftigare och ”klistrigare”. Kan tillägga att på mig gör ju inte UDPP eller Lumenes eyeprimer någon som helst skillnad, så mina favorier kanske inte alls passar dig och tvärtom. Men den här gången hade jag i alla fall rätt! 😀

  4. Nej attans vad tråkigt 😦 Jag tyckte inte att Lumene gjorde nån som helst skillnad på mig, och Dignity (sorry Sminkan, hehe) gjorde nästan det hela värre! UDPP älskade jag de första gångerna jag använde den, men nu är det som att mina ögonlock ”vant sig” och det börjar nötas bort skugga i vecket efter 10 timmar.. 😦

  5. mija: det verkar ju vara oerhört individuellt vilka som sitter bra, men jag skulle inte rekommendera Eye Fix…Kajsa: japp, det blev det, surt värre!Sminkan: men det konstigaste var att expediten sa att Dignity är fetare än Eye Fix, då borde ju Eye Fix sitta bättre tycker jag!? Jag får inte ihop det. Just nu känns det som att jag ska hålla mig till Lumene och mina Nivea Beautéskuggor som jag varit nöjda med hittills…maria: UDPP är ju många som pratar om men jag tycker att förpackningen verkar så väldigt dålig så jag tänkte bojkotta den därför. Beauty Roxx: ja, verkligen, grymt irriterande…

Vad tycker du?

