China Glaze Side Saddle

Tredje lacket ut från min Rodeo Diva-hög är Side Saddle, ett mustigt mörkt brunlila lack med guldigt skimmer. Jag är väldigt förtjust i detta lack, det är helt klart det jag gillar bäst av de jag provat hittills (Side Saddle, Rodeo Fanatic och Yee-Haw!). Jag tycker om att färgen är så fyllig och mättad och att det är så pass brunt som det är, jag trodde att det skulle vara mer lila. Jag tycker också om att skimret är så pass subtilt som det är (när man rör sig och är som vanligt framträder det inte alls lika tydligt som på bilderna nedan som är tagna i direkt dagsljus).

Sammanfattningsvis – dramatiskt, vampigt och vackert lack! 

5 thoughts on “China Glaze Side Saddle

Vad tycker du?

