IsaDora Glorious Orange

Glorious Orange är ett av de få lack från IsaDoras sommarkollektion i år som jag verkligen tycker om. Ett fruktigt, riktigt orange, lack med gult och guldigt skimmer i sig. Två lager räcker och med den snabba torktiden går det fort att måla också. Enda nackdelen är att jag tycker att dessa lack har en lite matt yta, så vill man ha en glossig finish behövs överlack. Här har jag Mavala Minute quick-finish.

Idag är det höstrusk ute och jag kan nog inte stå emot alla lite mörkare och höstiga lack länge till nu. Kanske är den sista somriga nagelbilden!?
2 reaktioner på ”IsaDora Glorious Orange

  1. Vad fint det ser ut på dig! Jag kan verkligen inte ha orange. Blir skitfult mot min rosa hudton, men attans vad läckert det är!

  2. Sminkan: visst är den fin? Men orange är en svår färg, det håller jag med om… Jag är lite gul i hudtonen så på mig funkar det bra, i alla fall nu på sommarhalvåret.

Vad tycker du?

