Mavala Mystic

När man läser runt lite på skönhetsbloggarna kretsar nästan uteslutande alla nagellacksinlägg just nu kring China Glazes höstkollektion Rodeo Diva. Jag fick mina lack igår (mer om dem en annan gång) men alla kan ju inte blogga om dem så jag tänkte visa ett fint lack från Mavala istället! Lacket i fråga heter Mystic och kommer från 2008:s sommarkollektion. Mystic har en mättad krämig ljunglila färg med en aning skimmer i sig. Ett fint, lite ljusare lila lack som även är en favorit hos El Mika!

4 reaktioner på ”Mavala Mystic

  1. Vilken bra bild du fick till 😀 Visst är det snyggt! Jag tycker att det är fint både transparent och täckande, dvs ett eller två lager.Jag är nog dessutom en av de få som inte lockats av CG-kollektionen 😉

Vad tycker du?

