Depend 134

Det är mycket nagellack nu! Lacket som jag tidigare i veckan trånade efter sedan jag sett det på LipglossBitchs nagel har nu inhandlats – Depend 134, ett glittrligt silvergröngrått (hm, svårbestämd färg!) lack. Eftersom Mavalas Baby Blue gav mig rysningar åkte det bort direkt och ersattes av denna läckra historia.

Det här är faktiskt första gången jag testar ett lack från Depend! Mavalas och Depends hyllor brukar ju alltid stå intill varandra och jag tycker tyvärr alltid att Depends lack drar det kortaste strået i jämförelsen. Båda är ju billiga men jag vet att jag brukar vara nöjd med både färg, applicering, finish och hållbarhet hos Mavalas lack och Dependlacken ser så mycket mer budget ut i jämförelse så jag har fått för mig att de inte är lika bra. Hur som helst var det här lacket lättmålat och torkade snabbt. På bilden har jag applicerat två lager, med ett lager blev det ett jämnt och fint men lite mer skirt och ”nätt” resultat.
En reaktion på ”Depend 134

Vad tycker du?

