Nailpolish by H&M – Gold

Jakten på ett bra guldigt nagellack fortsätter, denna gång har jag testat H&Ms eget. Jag tycker att det här är ett mycket bra alternativ för mig som inte passar i varma färger. Lacket är guldigt men med en champagneaktig ton, vilket gör att det passar min hudton bra. Dessutom täcker det riktigt bra och om man är stadig på handen kan man nog klara sig med endast ett lager. På bilden har jag två lager, toppat med Mavala Minute Quick-finish för att det ska torka snabbt.

Jag lägger in bild på några guldlack jag testat tidigare, vilket tycker ni är snyggast?

Mavala #37 Gold:

OPI Golden rules!:

Vad tycker du?

