OPI Up front & Personal

Idag toppade jag OPI Fiji Weejee Fawn med ett lager av det glittriga Up front & personal, även det från OPI. Det blev helt ok, men jag slogs av insikten om att jag ofta tilltalas av ljusa och skimriga lack, men när de kommer på ser de ganska lika ut allihopa.

Jag gillar ändå glittret man får med Up front & Personal och kan tänka mig att använda det över andra lack också framöver.

By the way, jag gillar att ha naglarna rätt korta, men igår gick min ena tumnagel av och jag tycker inte om när de har olika längd så jag fick fila ner de övriga också. Nu är de verkligen superkorta, sådär så att det nästan gör ont i fingertopparna när man kommer åt något med dem. Ja ja, de växer ju ut snart igen…

Vad tycker du?

