Nya makeuppenslar

Idag passade jag på att utnyttja Kicks rabatt på makeuppenslar. Jag köpte dels två ögonskuggspenslar – en till av den största ögonskuggspenseln, nr 105, som jag redan har sedan tidigare och en liten, nr 102, för att kunna jobba bättre med detaljer och mindre ytor. Sedan köpte jag även en puderborste, nr 108.

Jag har inte använt puder på väldigt många år tills jag började med mineralmakeup för ungefär ett halvår sedan och har en jättejättegammal puderborste från FOB (ni vet, det märket som såldes på H&M för evigheter sedan? Just det, då kan ni räkna ut hur gammal borsten är…). Min FOB-borste känns faktiskt bra, men eftersom jag inte testat någon annan tänkte jag att det kanske har hänt en del på materialfronten sedan den inhandlades, därför fick det bli en ny som jag nu ser fram emot att testa!

Vad tycker du?

