Kicks Chilly Bellini

Jag har haft en hangup på Diors* vår- och sommarlack ”June” och har därför hållit ögonen extra mycket öppna efter aprikosfärgade lack från andra märken. Det är en svår färg, men jag har hittat ett lack som faller mig i smaken – både när det gäller färg och formula: Kicks Chilly Bellini:

Swatch Kicks Chilly Bellini

Swatch Kicks Chilly Bellini

Formulan är åt det skirare hållet, här har jag tre lager. I gengäld får man den här friska, glossiga finishen. Det här tycker jag jättemycket om!

* Update: Självklart menar jag Chanel, inte Dior. Förvirringen är total! :-)

14 thoughts on “Kicks Chilly Bellini

  1. Menar du inte Chanel? Mitt Chanellack heter iaf just ”June” och är väldigt fint tycker jag, men detta var minsann inte heller så tokigt :)

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

