Sommarens naglar enligt Kicks

Jag har ju redan avslöjat att min tid för bloggande är ganska minimal just nu, men när jag ögnade igenom mina mail och såg bilderna på Kicks nya sommarlack fick jag en liten energikick av de härliga nyanserna, så jag bjuder på en liten flukt på fyra av lacken:

Kicks Make Up Nailpolish Gröna Lund, Summer Fling, Girls Night Out, Curacao Punch

Från vänster: Gröna Lund, Summer Fling, Girls Night Out och Curacao Punch

Inga konstigheter utan härliga klara mättade färger. Summer Fling ser ut att ha skimmer i sig men huruvida det är sant låter jag vara osagt tills jag sett det i verkligheten. Förutom dessa fyra var det två nudelack, ett ljust turkost och ett ljust bubbelgumsrosa.

För min del får det gärna vara färdigsnöat nu faktiskt, jag längtar efter de härliga vår- och försommardagarna med kalla morgnar men härligt solvarmavarma dagar under knallblå himmel.

3 thoughts on “Sommarens naglar enligt Kicks

  1. Linnea: Jag med :-)

    Lotta: Mina är också i sorgligt skick just nu, då är det inte lika kul. Jag målar dem i och för sig ändå, men lacken kommer inte riktigt till sin rätt som det är just nu.

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

