OPI Russian Navy

Jag är fortfarande inte riktigt på banan efter flytten, utan största delen av min tid går åt till att fixa och dona här hemma. Som tur är har jag en del bilder tagna som jag ännu inte hunnit blogga om, som det här till exempel! Russian Navy är ett av OPI:s tio bäst säljande lack, och jag förstår varför. En kall riktigt mörk blå färg och med ett vackert skimmer i både rött och blått, vilket gör att det ser ut att ha en dragning åt plommon i vissa vinklar:

Swatch OPI Russian Navy

Swatch OPI Russian Navy

Swatch OPI Russian Navy

Det här är makalöst trevligt att måla med. Jag har inte ”städat” någonting längs nagelbanden – ser ni vad jämn och fin kanten är? Det flyter inte ut utan lägger sig precis där man vill!

En närbild för att visa skimret:

Swatch OPI Russian Navy

6 reaktioner på “OPI Russian Navy

  1. Kerstin: Så sant som det är sagt!

    Tove: Vad synd att du missade auktionen! Det var ett tag sedan jag köpte mitt – är detta ett lack som är svårt att få tag på idag?

    Sminkan: Jag gillar också namnet. Men nyansen ännu mer tror jag :-)

    Lotta: Tack! Ja visst är det!?

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

