Nytt i nagellackslådan

Häromdagen kom min senaste beställning från Nailsupplies och med den de fem lack jag beställt från China Glaze Hunger Games Capitol Colours-kollektionen:

China Glaze Hunger Games Capitol Colours Fast Track, Dress Me Up, Harvest Moon, Agro, Smoke and AshesFrån vänster: Fast Track, Dress me Up, Harvest Moon, Agro och Smoke and Ashes

Vi kikar på dem i närbild:

China Glaze Hunger Games Capitol Colours: Fast Track

Fast Track

China Glaze Hunger Games Capitol Colours: Dress Me Up

Dress Me Up

China Glaze Hunger Games Capitol Colours: Harvest Moon

Harvest Moon

China Glaze Hunger Games Capitol Colours: Agro

Agro

China Glaze Hunger Games Capitol Colours: Smoke and Ashes

Smoke and Ashes

Jag hade velat ha rödorangeglittriga Riveting också, men den var redan slut (!). Jag har varit lite ambivalent till kollektionen faktiskt. Vissa av lacken lockar inte alls, medans andra väckte extrema ha-begär. Å så några ”mittemellan”. Kanske blir det så att jag kompletterar med fler längre fram, det brukar ju ofta blir så när man ser dem i andra bloggar.

Har du planerat att köpa, eller redan köpt några av lacken i kollektionen?

10 thoughts on “Nytt i nagellackslådan

  1. Dess: Harvest Moon ser ju så otroligt snygg ut på alla bilder men egentligen är jag redan nu ganska säker på att det är en färg som inte klär mig. Men det struntar jag i :-)

    Tove: Ja, Agro var en av dem som jag kände direkt att jag måste ha, likaså Fast Track och Riveting som i alla fall då var slut, men den går nog att få tag på på andra ställen… Jag har inte testat Dress me Up ännu – faktum är att jag blev överraskad när paketet kom; jag hade glömt att jag beställt den :-)

  2. Köpte harvest moon för ett tag sen, otroligt fint men lite väl höstigt så den har åkt ner i lådan. Riveting blir nästa för mig.

    • Jo, jag är nog benägen att hålla med om att Harvest Moon, och även några av de andra för den delen, känns lite höstigt. De får väl ligga till sig under tiden vi frossar i korall- och äppeltoner :-)

  3. ja man längtar lite efter något sorbeaktigt nu, men jag är sugen på en färg från CC och det är en som heter Mahogny tror jag, den är fulsnygg. Brun sörja ser det ut som.. sjukt man kan tycka sånt är snyggt men jag är sjukt dragen till den färgen.

  4. Hej! Är också jättesugen på dessa, så fina! Jag undrar hur mycket frakten kostar från den sidan du beställde ifrån och hur lång tid det tog att få hem dom? :)

  5. Hej! Är också jättesugen på dessa, så fina! Jag undrar hur mycket man får betala i frakt från den sidan, och hur lång tid det tar tills man får hem dom? :)

    • Om man köper upp till nio lack kan man få dem i en så kallad ”flat rate box”, då kostar frakten runt $20 (kostat prick $20 men jag tror de hade höjt till $22 eller $23 när jag beställde sist). När jag handlat har det tagit ca 7-10 dagar.

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

