OPI A Roll in the Hague

Orange känns som en av vårens riktigt stora lacktrender, så först ut av de knalligare lacken från Holland Collection blir det orange A Roll in the Hague. En snygg somrig nyans som är knallig men utan att vara neonig, vilket jag uppskattar. Det är ett rent krämlack, helt utan skimmer:

Swatch OPI Holland Collection: A Roll in the Hague

Swatch OPI Holland Collection: A Roll in the Hague

Jag är lite kluven till lackegenskaperna. Det är tjockt i konsistensen och väldigt välpigmenterat och borde därför täcka helt redan vid två lager, men det är knepigt att måla med och jag behöver tre lager för att bli av med de halvgenomskinliga stråk som penseln lämnar efter sig. Det är dock något jag kan leva med eftersom färgen är snygg och lacket trots allt härdar snabbt med ett lager Seche Vite.

Jag har fått produkten som pressprov.

4 thoughts on “OPI A Roll in the Hague

  1. Det här är min favorit ur kollektionen! Älskar det! Jag upplevde inte heller några problem med formulan utan tyckte den var perfekt. Men där kan man ju ha olika preferenser helt enkelt. :-)

  2. Nailtastic: Jag har inte testat mig igenom hela ännu men den är helt klart en toppkandidat!

    Ylva: Ja, absolut åt tomat-hållet men varm, inte kall. Jättesnygg!

    Sminkan: Ja jag gillar också orange och orangeröda, det är väldigt snyggt!

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

