Tips: kampanjpris på alla Original Glo-foundations från Everyday Minerals

Just nu kan man köpa Everyday Minerals mineralpuderfoundation i formulan Original Glo för endast §5 (stor burk) istället för §12 som de kostar i vanliga fall, från Everyday Minerals webshop. Original Glo passar extra bra till torr hy och ger huden en fräsch och fin lyster – det är faktiskt den enda mineralpuderfoundation som funkar för min hy, alla andra jag testat får min hy att se matt, torr och dammig ut.

Erbjudandet gäller denna vecka och om du vill ha ett prisexempel inklusive frakt har jag precis klickat hem tre fullstora foundations för totalt §22.64 (inkl. frakt), vilket Paypal översatte till 155,18 SEK. Det är vad jag kallar ett kap!

8 thoughts on “Tips: kampanjpris på alla Original Glo-foundations från Everyday Minerals

  1. Hur är de i nyansutbudet? Jag är blekfis ala blekfis och har svårt att hitta tillräckligt ljusa toner på foundation. Nu blir jag ju mer än lovligt sugen på att klicka hem :O

    • Jag tycker de har bra utbud av ljusa nyanser. Brukar själv ha svårt att hitta tillräckligt ljusa, eller brukar behöva den ljusaste i alla fall, men EM har flera som faktiskt är liiite för ljusa för mig (de finns faktiskt ute bland mina Traderaauktioner just nu, om man får var så fräck att skriva det här… :-) )

      Sedan är EM bra för de skriver ut vilka som är för hy med rosa, gul resp. neutral underton, vilket gör det lättare att hitta rätt, tycker jag.

      • Åh, spännande! :P Jag går i valet och kvalet om jag ska beställa linen som du hade som auktion, men alltså att sitta och vänta i fem dagar innan jag vet om jag hinner haffa den är ju mer jobbigt :P Jag tror att mer neutrala undertoner fungerar bäst för mig, och då borde linen och fair neutral fungera bra. Så nu sitter jag och har sådär åååh ska jag verkligen köööpa-ångest >.<

      • Jag hoppas verkligen att det kommer gå fort att få det, mest för att jag börjar få kort på basprodukter här hemma :P Det är faktiskt premiär, så jag är sådär löjligt nyfiken och studsig över att få testa allting. Jag slängde med allt möjligt i beställningen, concealerkit,foundation, puder, kabukibrush och så ett rouge. Först blev jag lite dumsnål, men insåg att allt, om jag räknar bort frakten, ändå skulle bli grymt billigt i jämförelse med vad jag lägger annars på foundation, puder etc. I ”värsta” fall får jag väl sälja det vidare ^^

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

