OPI New York City Ballet

Tre lack ur årets brudkollektion New York City Ballet från OPI har landat hemma hos mig:

OPI Bridal Collection 2012 New York City Ballet: Barre My Soul

OPI Barre My Soul

OPI Bridal Collection 2012 New York City Ballet: You Callin' Me A Lyre?

OPI You Callin’ Me A Lyre?

OPI Bridal Collection 2012 New York City Ballet: Pirouette My Whistle

OPI Pirouette My Whistle

Jag tycker de ser otroligt fina ut och ser fram emot att testa dem, och är också nyfiken på swatches på andra halvan av kollektionen! Jag tror nämligen att Don’t Touch My Tutu! och Care to Danse? kommer att väcka mina ha-begär…

Har du fallit för något av lacken ur kollektionen?

2 reaktioner på “OPI New York City Ballet

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

