OPI The Muppets, julen 2011

Lagom till jul släpper OPI en ny, färgstark, kollektion – The Muppets. Kollektionen innehåller 12 lack, varav 6 glitterlack. Lacken kommer att finnas i butik från början av november.

”Reds and neutrals”:

OPI The Muppets julen 2011 Reds And NeutralsVi kikar närmre på lacken:

OPI The Muppets Animal-isticAnimal-istic

OPI The Muppets Meep Meep MeepMeep Meep Meep

OPI The Muppets Wocka WockaWocka Wocka

OPI The Muppets Pepes Purple PassionPepes Purple Passion

OPI The Muppets Designer de BetterDesigner de Better

OPI The Muppets Warm and FozzieWarm and Fozzie

Å så glitterlacken:

OPI The Muppets julen 2011 Glitters


OPI The Muppets Rainbow ConnectionRainbow Connection

OPI The Muppets Excuse MoiOPI Excuse Moi

OPI The Muppets Gone GonzoGone Gonzo

OPI The Muppets Fresh Frog of Bel AirFresh Frog of Bel Air

OPI The Muppets Divine SwineDivine Swine

OPI The Muppets Gettin Miss Piggy With ItGettin Miss Piggy With It

Det är ju alltid lite svårt att bilda sig en uppfattning om hur lacken ser ut enbart från promobilder.

Jag gissar att Rainbow Connection kommer att bli snackisen från den här kollektionen. I vanliga fall är jag inte så svag för glitterlack (snygga på men jobbiga att få bort…) men när jag ser de här bilderna skulle jag nästan vilja ha allihopa. Av de andra sex lockar nog Animal-istic, Meep Meep Meep och Warm and Fozzie mest!

Tilltalas du av den här kollektionen? Vilka lack är du sugen på?

10 reaktioner på “OPI The Muppets, julen 2011

  1. Honi: Ja den ser väldigt fin ut!

    Tina: Där ser man, spännande! Ser fram emot inläggen… :-)

    Karin: Jag törs inte svara på om lacken i den här kollektionen går att köpa riktigt än, men svenska sajter där du kan köpa OPI är bl a eleven.se och Kicks. Vill du beställa från utlandet finns det ett antal webshopar som säljer nagellack, kolla på min lista över webshopar!

  2. Hmm, vad är det egentligen för färg på Designer de Better och Warm and Fozzie? De två skulle jag gärna vilja se (och eventuellt köpa). Sedan vill jag ha Gone Gonzo (för namnet) och Fresh Frog of Bel Air för färgen. Tänk att nagellack kan vara så beroendeframkallande!!!

    • Jag har ju inte sett dem IRL ännu men jag tycker Designer de Better ser ut att vara ett champagnerosa skimmerlack och Warm and Fozzie ser ut att vara mer taupefärgat.

  3. Pingback: Rainbow Connection « FACEPAINT

  4. Pingback: Regnbågsglitter- Budget VS lyx |

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

