9. Vilka favoriter köper du om och om igen?

Jag älskar att prova nya grejer men har tre produkter som jag köper om och om igen:

Eyebrow Colour by H&M, Solid Black Eyeliner by H&M, Lumene Eyebrow Control

  1. Eyebrow Colour by H&M - jag använder den ljusare av de två i duon – den passar mina egna färger perfekt.
  2. Solid Black Eyeliner by H&M - används i princip varje dag mellan fransrötterna i övre fransrad för att ge intryck av tätare fransar. Oslagbar formula – lagom mjuk, suverän svärta och den sitter kanon!
  3. Lumene Eyebrow Control - ett brynvax som håller formen bra, ger en matt finish och har lite lite färg (som matchar brynskuggan bra).
8 thoughts on “9. Vilka favoriter köper du om och om igen?

  1. Älskar också att testa runt! Men de produkter som jag återkommer till är:

    - Lumene Eyebrow Control
    - Isadora ögonskuggspenna
    - NYX skinny eyeliner
    - E .L.F. Mineral Eyeshadow Primer
    - Isadora Loose Powder Transparant
    - L’oreal Telescopic Mascara Waterproof
    - Yves Rocher Démaquilliant Express Cleanser (remover för vattenfast smink)

  2. Hmm, jag började fundera på samma fråga faktiskt nu när du tog upp det och jag tror inte jag köpt en makeup produkt mer än bara en gång. Intressant egentligen. Pennan från H&M får jag nog titta lite närmare på- behöver en bra svart penna.

  3. Emma L: Ja, även om det är kul att testa nytt har man ju ofta några basprodukter som man återvänder till. Kul att se din lista!

    Honi: Ja jag är jättenöjd med den, det här är nog min tredje dosa :-) Sedan kostar de ju i princip ingenting – en trevlig kombination!

    Veronica: Jag kom först inte på något jag heller, det är lätt att ta trotjänarna för givet :-) Om du är ute efter en ny ögonpenna tycker jag verkligen du ska kolla på den här, den är jättebra!

  4. Lumene-brynprodukten har jag också och den används varje dag härhemma. H&M-skuggan var också bra, men gav bort till kollega som behövde den bättre. Jag har ju hrrrmmm… rätt så mycket andra grejor.

    • Men visst funkar de bra ihop, färgmässigt!?

      Sedan kan man ju _egentligen_ lika gärna använda godtycklig matchande, gärna matt, brun ögonskugga till brynen, det behöver ju verkligen inte vara en separat brynskugga…

      Ögonbrynsvaxet är grymt och jag gillar verkligen att det ger en matt finish!

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

