ACO Sense&Care Cuticle Cream

God morgon! Jag har upptäckt att jag lagt mig till med en enkel men god vana: nästan varje morgon, på pendeln, tar jag fram min lilla tub med ACO Sense&Care cuticle cream och smörjer en liten klick på varje nagel. Det där som annars är så svårt att komma ihåg har jag plötsligt börjat göra i princip varje dag!

Du har säkert också en nån smart god vana? Lämna gärna en kommentar och tipsa!

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

